marți, mai 01, 2012

Electricitate fără fir! Oportunitate pentru monumente!




Curent electric fără cabluri, nu sună interesant?
Revin!
Link direct spre siteul original al videoclipului și cu subtitrare în limba română.

Și iată-mă revenind foarte scurt, sper eu și foarte sec. Am să intru direct în miezul problemei care mă doare pe mine. Nu am să laud „electric-wireless” pentru ceea ce se poate face astăzi și în viitorul apropiat cu el, dar am să spun, sau mă rog, am să-mi dau cu părerea, despre ce se poate face acum cu el pe un domeniu de nișă, cumva. Încep cu o întrebare: - Nu ați văzut monumente de genul, castelelor, bisericilor, caselor memoriale, care la vremea construcției nu au avut cum să fie dotate cu instalații electrice, care acum sunt pline de țevi, verzi de obicei sau zugrăvite în culoarea pereților, trase pe la vedere? Nu credeți că ar fi un bun moment să le dotăm cu astfel de sisteme aducându-le astfel mult mai aproape de starea inițială? Ba ar fi. Nu cred că bojdeuca lui Creangă cu astfel de sisteme ar fi mai urâtă decât cu cabluri trase pe pereți, sau că frescele din biserici ar fi dezavantajate de lipsa cablurilor ce trec peste ele până la candelabre. E o idee pe care o semnalez și eu, poate poate o citi-o cineva ce poate să o aplice. Acum mă retrag, scurt, Au revoir!