luni, mai 02, 2011

Moartea lui Osama... O.K. sau K.O.

Mă mâncă limba și nu pot să tac. După o lungă perioadă în care valoarea dolarului american scădea continuu, după ce înainte de Paști cu vre-o două săptămâni presa americană anunța că în curând S.U.A. va depăși plafonul de împrumuturi și va reintra în colaps economic, moartea unui om "vânat" timp de 10 ani, relansează financiar S.U.A. Osama bin Laden. Stau și mă întreb de ce? Ce garanții am că el a ordonat 11-septembrie, pe de altă parte, ce garanții am că l-au omorât. Cuvântul lor contra cuvântului lui, nimic palpabil, vorbe și imagini reale sau prelucrate, nu contează. Interesant este pentru mine că timp de 10 ani mr. Bin Laden era la 100 km de un mare oraș și nu a fost găsit, dar acum când dolarul pica văzând cu ochii, subit l-au găsit și căsăpit. Trupul lui, negăsibil, că l-au aruncat în mare. Mă mai întreb doar dacă nu cumva urmează alegeri în state... face-ți voi săpăturile.
Vă doresc, o viață mai bună!