luni, mai 02, 2011

Distruge-ți tot [sau] Platoul Bucegi în doliu [sau] Babele jelesc Bucegiul

Babele jelesc Bucegiul!
D-o vreme mă mai uit pe la televizor, la știri. Recunosc că acasă nu am vrut și nu posed televizor. Dar aici în deplasare unde sunt, am unul. Azi am auzit că l-au omorât pe Osama și m-am uitat la știri. Aproape neobservată trece o altă știre care îmi creează și mai mult dezgust la adresa oricărei forme de autoritate administrativă a de-căcatei-noastre-țări. În vizor: Platoul Bucegi, mai exact distrugerea lui. Imaginați-vă dumneavoastră că platoul Bucegi este teren INTRVILAN și nu cred că este în posesia unui oarecare ca mine sau a vre-unui sătean din localitățile apropiate. Mai grav deși sunt zone declarate rezervație naturală sau zonă protejată, acolo se vor construi mai repede sau mai încet zeci-sute de kilometri de șosea, asta în situația în care autostrăzi, teoretic în construcție la acest moment, sunt finanțate de primării, nu de ministerul de resort. În plus aici se vor construi hoteluri, terase, pârtii și alte "facilități" care să atragă țăranul de oraș cunoscut și sub denumirea de cocalarus autenticus care nu ar fi gustat liniștea din acea zonă. Îmi pare rău că nu vor mai prinde și copii mei ceea ce eu am avut noroc să vad în mai fiecare vară pană de curând, iar dacă am să îi plimb p-acolo pe lângă Babe și Sfinx vor avea parte de același zgomot al orașului, poluarea fonică a manelelor sau cea fizică a gunoaielor ce vor fi prezente în cantități și mai mari. Tot ce pot să vă mai doresc dacă ăstora "le iese treaba": o emigrare ușoară! Să ne vedem fericiți în occident.