joi, noiembrie 04, 2010

Ne reprezinta presedintele? (cred ca da, dar nu mai vreau!)

Traiasca REGELE! Stiu ca nu e momentul dar asa m-am trezit eu de dimineata. Si totusi desi ar putea parea, nu e doar o vorba a diminetii. Chiar mi-ar placea sa fim iar o monarhie, sa poata si tarisoara asta a noastra sa fie reprezentata de cineva cu coloana vertebrala, nu de ramele de la conducere, nu de domnul Basescu care umbla pe la nunti de mafioti olteni si care isi aduce verisorii in ministere pentru ca fostul ministru nu mai saluta onor cu mana la frunte si sa strige: Da! Sa traiti! la ordinele lui. Imi pare rau, l-am votat. Dar a fost ultimam gresala de genul asta. De mult mi-am promis mie, de azi o fac in public: Promit sa nu mai votez la presedintie decat membrii ai Casei Regale a Romaniei pana in ziua in care Romania va deveni monarhie. Traiasaca ! Traiasca ! Traiasca monarhia !