vineri, noiembrie 05, 2010

DISPERARE !!!!!!!!!!!!!!!

Pai da fratilor, ca si asa aveam prea multe. PREA MULTE va spun! Si oricum erau vechi, ce mai tinem noi cacaturi din epoca bronzului tarziu, cand avem acum in fata noastra cultura inox-sticla care e mult mai falnica. Pai nu ea se ridica la zeci de metrii poate sute, in aer, in fata noastra? Ce ne-ar mai interesa daca se pierd cateva monumente care nu se ridica decat circa 2-3 metri cel mult, de la sol. Am ramas siderat, adica masca pe intelesul tuturor(imi cer scuze daca am jignit inteligenta unora, dar sper sa citeasca si unii cu IQ-ul mai mic), si nu numai ca am ramas asa ca vitelu la poarta noua, dar m-am enervat, si inca cumplit. Nu pot sa inteleg si ma revolt asa cum pot, adica aici. Finantati "bunilor" oameni de afaceri proiecte care sa distruga situri si monumente, ca nu ne mai trebuie cultura, la ce bun. Lasa ca mai distrugem si cateva cladiri de prin centrele vechi ale marilor orase si tragem niste zgarie nori frumosi de vre-o 6 etaje ca mai mult nu tine solul, in care sa lucreze niste EMO-uleti care la intrebarea: Ce este Sarmizegetusa? sa raspunda eventual ca poate e sotia striperita a vre-unui fotbalist. Mai stii? te-astepti. Luavar... si Dumnezeu sa ne ierte dar nu va mai suport!

P.S. Si tocmai in Prahova au fost cele mai multe, turbez, si tocmai in comuna de unde sunt strabunii mei. Deja fac spume. Ce naspa ar fi fost sa fi trecut niste turisti p-acolo, nu numai drumul fructelor si al tuicii. Si iarasi ce naspa ar fi fost sa ma fi putut duce si eu cu copii sa le zic ca uite care destept [om de cultura], se mai trage de prin zona de unde au si ei o radacina. Dar ce folos...

I.N.M.I. - MONUMENTE DISPARUTE
I.N.M.I. - MONUMENTE ELIMINATE