vineri, noiembrie 26, 2010

A toate raspunsul sau Raspunsul Raspunsurilor

Intai si intai trebuie sa lamurim ce face un raspuns al raspunsurilor. Trebuie sa il definim. Ce? nu credeati ca exista un raspuns suprem, un raspuns care sa raspunda la toate intrebarile fara sa lase nici o urma de alta intrebare in urma lui? Ba da! Exista si l-am primit si eu de la un mare om de cultura*. Ei bine raspunsul suprem denumit de Academia Romana,* A Toate Raspunsul, este unicul raspuns ce poate sa lamureasca un interogator asupra intrebarii puse fara ca acesta sa mai aiba nevoie de a pune alte intrebari ulterior pentru a se lamuri in privinta TUTROR CHESTIUNILOR. Deci, un raspuns, ATENTIE! unul singur, poate raspunde la oricare intrebare. Care este, poate va intrebati? Ei bine este cel mai simplu raspuns de un academism de inalta clasa: Ca asa vrea muschiul meu! D-aia. Eh? Ce ziceti? Este raspunsul care l-am primit si eu de la un cadru didactic universitar care prin simpla prezenta demonstreaza ca sistemul de Pile si Mita sau Nepotisme din Romania, exista. Este raspunsul care dupa cateva secunde bune de buimaceala totala din capul meu, produsa de clarificarea tuturor intrebarilor existentiale si de rasturnarea adevarurilor mincinoase, in care traisem pana atunci, nu mi-a mai permis sa mai pun o noua intrebare. Nu mai aveam intrebari. Totul era acum clar, limpede mai ceva decat un cristal. Adevarul e dincolo... dincolo de ghizdurile putului gandirii lui. Un put de tip american, foarte ingust [doar cat sa incapa galeata aducatoare de rahat la suprafata], dar foarte adanc, care ajunge pana in cele mai dense neguri ale prostiei si mitocaniei asociate cu falsa importanta acordata de sinelui[fudulie].
* mare om de cultura - numai mare nu este si numai om nu s-ar putea numi. Cat despre cultura... ma abtin.
* Imi cer iertare Academiei Romane care este o institutie mai mult decat onorabila, pentru ca am tarato in aceasta albie de porci in care am fost tras si eu multumita atoateraspunzatorului.