vineri, februarie 08, 2008

Mancatorii de vieti/Viata de dincolo

Sa va trag un Sal, ca asa se zice pe mess, dupa care trec repede la subiect : Cum iti merge frate?Raspunsul pe care il astepti in mod normal, ar fi :"Bine" ,sau : uite fac nus'ce... , nicidecum sa sune cam asa: "Am upgradat skillurile si levelul la 20", sau mai nou : (chiar si eu am zis-o), am reusit sa ridc zidul pe level 20 si vreau sa imi ridic si cladirea principala". La faza asta mi-a sclipit monitorul de mi-a crapat mintea si brusc, lumina patrunde pana in cele mai tenebroase locase ale micutului meu microcip de 250 rami pe care cu mandrie il numesc rasnita. Pai cum frate, asta fac eu? Doar asta? Caut cu disperare un alt raspuns : …….si, nimic !.... macar am iesit sa beau?!... Nu, nimic ! De citit?... Nu !... ba, da, dar asta pe tren cand ma intorceam in Timisoara... Hai mai, chiar nu mai facusi nimic? Ba da! In sfarsit gasesc maretul raspuns : am reusit sa inchei cateva aliante si sa aduc inca 3 membri noi in trib. Nu-i bine! Si asta e tot din joc !... Si stau si cuget, si imi recapitulez ultimele zile din viata. Nu gasesc decat dusuri, mancat in fata compului, mers la facultate si jocul... nimic altceva, de parca toata viata mea s-a mutat dincolo. UAUUUUUuuuuuu, am o viata dincolo. !!!!!!... dincolo de sticla rece si neprimitoare suntem in sfarsit mari! Suntem aceia care conduc regate si carmuim peste popoare din cele mai diverse. Frustratii vietii reale se ascund in spatele unor pseudonime si titulaturi pompoase, atacand tot ce le iese in cale si distrugand tot in jur. Stau si ma intreb ce se alege de noi... uitam ca existam in realitate in fata sticlei si trecem concentrati prin ea privind ale noastre MAI FAINE reprezentari grafice, MAI MARETE si MAI DEMNE, oare ?, decat noi pentru visele altora? Dar cu visele noaste? Cu noi ce se intampla? Preferam sa traim intr-o lume virtuala, sa ne cumparam masini vitruale, fara a le putea conduce, sa avem vile virtuale care sa nu ne apere nici de vant, daramite de ploaie sau frigul real. De ce nu putem lupta la fel de bine si in viata reala pentru aceleasi idealuri? Sa fie oare faptul ca o poti lua mereu de la capat fara sa fii afectat de un sfarsit real de orice fel ?! Aici avem reincarnarea !... Nu vreti sa o testati?
Viata reala e cel mai la indemana joc,... e cel mai frumos,... nu tre' sa stai sa dai refresh-uri sau sa te loghezi,... nu iti tre cine stie ce nava spatiala, ci doar o rasnita ca a mea de 250... Treziti-va gameri, pana nu ramaneti conectati definitiv,... pana nu va treziti fara prieteni sau rude, familie !!! Jocurile ne fura! Viata noastra e furata de un spatiu realizat grafic in 2D sau 3D in 17, 19 sau 21 de inci lcd sau realflat.Va salut iar cu respect si am plecat la joc!!!..