luni, decembrie 10, 2007

Sa bloguim, sa bloguim... opinii si pareri

Azi dezbatand cu prieteni, despre prima mea postare pe blog observ ca, am uitat scopul principal al blogurilor: sa scriem sa vada lumea cat de frumos o putem face, sau cat de neinteles.Cel putin asta era una din pareri. A mea era, ca pur si simplu blogul iti ofera posibilitatea de a expune public unele ganduri ce tu le consideri a fi unice si demne de o aparitie publica. Altcineva, persoana ce "combate bine" considera ca, trebuie sa-ti tragi si oarece foloase intelectuale de pe urma blogurilor. Nu inteleg... ce as putea sa folosesc? Ce sa-mi insusesc... informatie gasesc oricand despre orice pe maretul internet. Eu, tot ce vreau sa atrag nu este nimic altceva decat opinii. Pareri personale si vise de noapte. Revolte interne si ganduri ce macina somnul.