sâmbătă, februarie 09, 2013

Încă o dovadă... de Pontism

Cel ce se cacă în capul nostru în public.
Încă o dovadă că românii au dat-o grav în bară la ultimele alegeri, punându-l pe inestimabilul măscărici Ponta în fruntea guvernului. Ce s-a întâmplat? Pe scurt? Poanta se duce în Italia, țara cu cel mai mare număr de români muncitori și nemuncitori și se apucă să șugubețească despre premierul italian, comparându-l tocmai cu cine!? Cu „Prim tovarășul” după care se prea poate să tânjească, în secret, însă, când nu îl vede „Bunicuța”. Mi-a crăpat capul când am auzit așa ceva, cum poți tu ca figură ce reprezinți poporul român să faci declarația asta? Ce înseamnă? Ori te caci în capul românilor care au plecat afară la muncă și practic asta devine un fel de excomunicare modernă, ori ești atât de prost, ca om, vorbim de Ponta, încât nu îmi rămâne nici cel mai mizerabil calificativ pentru a îl caracteriza pe tovarășul premier. Nu am susținut actualul guvern, ba dimpotrivă, dar l-am acceptat ca fiind fost ales de majoritatea concetățenilor mei, dar în acest moment mă dezic de premier și guvernul lui. Nu sunt de cât o mână de politicieni second-hand, rebuturi venite din lumea a III-a ce nu s-ar fi vândut nici pe piața locală de acolo. Greșeala noastră este că i-am acceptat ca reprezentanți. Pur și simplu la ultimele alegeri mai bine de 50% din românii prezenți la vots-au căcat în obrazul celorlalți. Vă mulțumim!