duminică, iunie 12, 2011

Ca să vezi și tu frate ce avea românu-n curte...

E iaca cum s-o făcut că după câțiva anișori de când ne cumpărară franțujii, mult bășcălita noastră dăciuță, o devenit o treabă fantastică. Nu numai că pe perioada crizei s-a vândut în continuare ca pâinea caldă prin Europul nost, dar acum, își ia frumos băgăjelul și bagă un sprint prin state ca să facă de rușine, Doamne ajută, pe "musculoșii" lumii și se înscrie în S.U.A. la Pikes Peak, care cică e a mai a hăluia cursă de "coastă" din lume, off road nene, ce mai.
Dacă nu mă credeți ia de priviți aici =>.
P.S. Și ce mai râdeam eu de biata dăciuță acum ceva vreme și acu... parcă, parcă mă și oftic că am dat o șapcă Dacia unui bun pretin al meu ce posedă o astfel de bijuterie, da mai bătrînească. Off off... ce schimbări dom'le.