luni, martie 02, 2009

(ex?) BLOGGER de TIMISOARA

Incep, cu greu. Scriu postul asta pentru blogerii din Timisoara si mai ales pentru Tomata. Am publicat mai acum ceva timp, sub poza mea de pe blog cateva cumintele despre ce greu imi este sa plec de acolo. Si acum dupa mai bine de juma de an de cand am sters-o din Timisoara am momente in care inchid ochii si ma plimb iar prin Unirii, Operei sau 7oo si multe altele. Mi-e cam greu sa vin la intalnirile blogerilor de Timisoara cand eu imi petrec zilisoarele prin Ploiesti si Bucuresti. Sper la nitica intelegere. Daca ma veti exclude... (si probabil o veti face) e ok. Sper sa ma lasati sa va port in continuare bannerul, ar fi o onoare. Daca nici asta nu voi putea, ma voi resemna doar cu ideea ca am fost candva unu dintre voi. Iar ca inca membru, am o ultima propunere,sa face-ti un cerculet si pentru prieteni. ceva de genul: Blogger de Timisoara & Friends. Cum credeti. Eu ma gandesc ca poate mai sunt si altii in situatia mea sau pur si simplu altii ce vor sa ni/vi se alature. Va multumes pentru onoare ce mi-ati acordat-o de a fi fost candva un Blogger de Timisoara.