miercuri, aprilie 16, 2008

O ploaie ciudata

Am fost si eu ieri la facultate... Nimic deosebit, pana aici. Multi oameni se trezesc dimineata si pleaca pe unde au treaba. Ok intr-adevar. Nu zic ca nu ar fi asa, Doamne fereste. Numai ca eu am observat ceva. In Timisoara, nu stiu daca si voi ati observat, dar ploua ciudat. Cum? Stati sa va explic... Bun, intai si intai am vazut ca ploua. Si am zis ca pot combate ploaia cu o umbrela. Dar nu frate.O umbrela nu a fost de ajuns. In mod normal ploua de sus, de la Jah spre noi, in jos pe pamant. In mod normal. Ce s-a intamplat ieri... e peste puterile mele de intelegere.E anormal. Ploaia batea pe orizontala. Umbrela aproape ca o aveam degeaba, pentru ca ieri ploaia batea dinspre masini spre mine. Nici o singura masina nu a scapat ocazia de a ma scuipa cu apa amestecata cu praf, direct de sub rotile ei. Sincer nici nu stiou cui sa multumesc pentru balaceala de ieri... Soferilor, care nu puteau ocoli baltoacele, sau frana macar umpic, stiti, culmea ieri de dimineata s-au grabit mai mult ca niciodata. Primariei, care praseste gropile pe soselele comunale, iar pe cele mai mari le plaseaza strategic la intersectii si in fata trecerilor de pietoni, sau ploii, care nesimtita din fire a umplut gropile cu apa si s-a intins in fata autoturismelor grabite.